Logo IB3N
X

Dissabte d’alegria a la Llar d’Ancians gràcies a l’OSIB

La música, diuen els treballadors, és bàsica per a la gent amb deteriorament cognitiu

05/02/2022

Dissabte d’alegria a la Llar d’Ancians gràcies a l’OSIB

255

Després de dos anys sense gairebé activitats per mor de la COVID, avui la Llar d’Ancians de Palma ha rebut una visita molt especial. 16 músics de l’Orquestra Simfònica de les Illes han oferit un concert per a usuaris i familiars. Peces del Don Quixot de Telemann, tango rítmic de Gistav Holst i també cançons populars d’Eivissa i Menorca han fet gaudir una quarantena d’usuaris. La música, diuen els treballadors, és bàsica per a la gent amb deteriorament cognitiu. Els usuaris però, ho tenen clar, la música és alegria. A poc a poc la Llar d’Ancians i les residències de Mallorca van recuperant iniciatives com aquesta, però sempre de forma prudent. Una forma, diu la directora del centre, Apol·lònia Maria Binimelis, de donar normalitat i tornar a obrir les residències després d’aquests anys de confinament.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella