Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Tots han pogut entrar a Mallorca perquè no presenten indicis d'haver contret la covid-19 i 21 d'ells hauran de confinar-se a casa durant 14 dies
A l’espera que els aeroports de Maó i Eivissa també s’obrin als vols internacionals a partir de dilluns, a l’aeròdrom palmesà de Son Sant Joan continuen arribant passatgers d’altres països. En total, han estat 31 persones que han aterrat el dissabte entre els tres vols internacionals que hi havia programats, tots tres procedents d’Alemanya.
Després de comprovar-los la temperatura i fer-los un qüestionari, 21 d’ells hauran de fer una quarantena domiciliària de 14 dies. Els altres 10 no hauran de confinar-se, per tractar-se de treballadors transfronterers o bé tripulacions d’avió. Diumenge hi ha previst que aterrin a Palma sis vols més amb origen de l’estranger.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases