L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La moda eivissenca tindrà una cita a principis de juny al port esportiu Marina Botafoch
El port esportiu de Marina Botafoch serà escenari de la moda eivissenca a principis de juny en una nova edició de l’Adlib. Edició número 47 que, obriran el dia 7 de juny, els joves talents amb la desfilada de l’Escola d’Arts d’Eivissa i el concurs de dissenyadors “Futur Adlib”, on participaran 10 estudiants seleccionats d’entre totes les escoles d’arts de les Illes.
El dies 8 i 9 estaran reservats per als grans noms de la moda eivissenca, com Tony Bonet, Piluca Bayarri o Elisa Pomar, que tancarà l’Adlib Moda Ibiza amb la seva desena aparició.
El compromís de tots els locals comercials del port esportiu i les 1.200 entrades gratuïtes volen fer que en aquest 2018 es tornin a aconseguir els 6 milions en inversions de l’any passat.
Això sí, abans de la Passarel·la, el passeig de Vara de Rey acollirà la primera desfilada Adlib el pròxim 27 d’abril en la inauguració de la Fira d’Artesania.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues