Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Les peces fetes a mà es venen a països europeus, Estats Units, Tailàndia, Iran i Dubai
Any rere any, la moda ADLIB s’obre camí arreu del món. Els dissenys que neixen a Eivissa recorren quilòmetres fins arribar a punts tan inversemblants com les Maldives, o consagrats en el món de la moda com Nova York o Brasil.
Piluca Bayarri va començar venent biquinis a la platja i ara pot dir que tant ven a Espanya com a l’estranger. Enguany celebra 35 anys com a dissenyadora i 23 participant en la passarel·la ADLIB.
Virginia Vald, que fins ara tenia un estil romàntic i delicat, afirma que enguany sorprendrà amb un toc dur i roquer. Amb 4 anys d’experiència com a dissenyadora, el seu objectiu de futur és potenciar la seva firma online.
Parlant de trajectòria internacional no hi podia faltar World FamilyIbiza. D’estil tribal i disset anys viatjant entre teles arreu dels 5 continents, fan destacar els seus dissenys en complements.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució