Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

La jornada rècord coincideix amb el tercer dia de vaga del servei de carretons portaequipatges
Darrer dia de la campanya de Setmana Santa i jornada de molt de moviment a tots els aeroports de les Illes. Durant aquest cap de setmana hauran aterrat o s’hauran enlairat més de mil vols als tres aeròdroms de les Balears.
D’aquest milenar, només avui i Son Santjoan, seran 300 . 82 vols provinents de l’estranger. 51 d’ells amb procedència d’Alemanya.
La majoria dels turistes que han arribat avui d’Alemanya ho fan per passar uns dies a Mallorca. Els visitants del Regne Unit, en el seu cas, han vingut per motius justificats.
Tot plegat coincideix amb el tercer dia de vaga del servei de carretons portaequipatges. El comitè d’empresa diu que les negociacions estan en punt mort i que la desconvocaran quan readmetin els vuit treballadors del servei que encara estan en ERTO.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys