Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Serà entre les 16 i les 17 a la residència dels Oms-Sant Miquel
Entre les 16 i 17 hores es posarà la primera vacuna contra la COVID-19 a les Illes. Serà a la residència dels Oms-Sant Miquel. Aquest cap de setmana, han arribat a les Balears 165 vacunes. Una quantitat que el mateix Govern qualifica de “simbòlica”.
Després d’aterrar anit a la base aèria de Son Santjoan, l’Exèrcit les ha entregat avui a la Conselleria de Salut. Tardaran sis hores a descongelar-se i devers les quatre de l’horabaixa arribaran a les residències dels Oms i de Sant Miquel, amb el primer dels equips de vacunació.
Devers les cinc ja s’hauran injectat els primers vials a les Balears. En dues setmanes, el Govern preveu haver vaccinat els usuaris de totes les residències de gent gran de l’arxipèlag, el primer gran grup de població que s’immunitzarà.
Més enllà de la vacunació simbòlica d’avui, la campanya real començarà demà dilluns. Durant el primer trimestre de l’any que ve, les Balears rebran 5.850 vacunes cada setmana.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins