Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Penya, CD Eivissa i Formentera es compliquen el play-off, i l'Andratx cau de manera dolorosa
A la Segona Divisió Federació, cap victòria balear per endur-nos a la boca. La millor notícia per als nostres ha estat l’empat que ha sumat la Penya Esportiva al camp d’un rival directe, el Terol, que permet als pitiüsos mantenir-se quarts a la taula. Ramón López ha aprofitat un malentès entre la defensa local i el porter per avançar els de la Vila del Riu. Però a l’equador de la segona, Borja Romero ha fet l’un a un definitiu.
La Penya té 4 punts més que el CD EIvissa, que es manté cinquè tot i el decebedor empat sense gols d’avui a casa contra el filial de l’Osca. Les millors ocasions, com una rematada al pal de Juan Delgado, han estat vermelles, però l’equip continua sense guanyar. Són ja 4 partits sense fer-ho. Per cert, avui ha acabat el malson per a Raul Garrido, després de 6 partits sancionat.
Però per malson el que viu el Formentera. Nova derrota, al camp del líder, l’Espanyol B, que al quart d’hora de partit ja guanyava dos a zero. Els pitiüsos sumen dos punts dels últims 21 possibles.
I en la lluita per la permanència, drama a sa Plana. L’Andratx no aixeca el cap i la sort tampoc no l’acompanya. Contra el Brea ha acabat perdent al minut 89 quan jugava amb 10 per l’expulsió de Gerard Bonet. El bloc andritxol ha guanyat 1 dels últims 14 partits.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys