Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
La UD Eivissa ha perdut 1 a 0 contra el Màlaga i l'Atlètic Balears ha caigut 2 a 1 davant el Mèrida
4 jornades consecutives sense guanyar. Aquest és el pobre bagatge dels darrers partits de la UD Eivissa. Avui derrota contra el Màlaga a La Rosaleda. El conjunt de Guillermo Fernández Romo ha sortit amb ganes de pegar un cop damunt la taula, però tenien la pólvora ben banyada. Ni des de fora, ni des de dins l’àrea. No hi ha manera. Al 31 els andalusos han tengut l’ocasió més clara de la primera meitat, però Dani Lorenzo s’ha topat amb un gran Sequeira.
La segona meitat comença amb poalada d’aigua freda pels pitiüsos. Rubén Díez comet penal sobre Kevin Medina. L’exbalearico Dioni Villalba transforma la pena màxima amb un bon llançament per donar als tres punts al Màlaga.
Pitjor encara li van les coses a l’Atlètic Balears que acumulen tres derrotes consecutives. Aquesta jornada els de Juanma Barrero han perdut contra un rival directe, el Mèrida. Al 32 Busi aprofita una errada de Félix Ofoli per marcar el primer pels extremenys. A les acaballes del partit, Campabadal ha aconseguit igualar el duel després d’un llançament de falta de Rochina. Però sense temps per celebrar, Elejalde ha marcat el 2 a 1 definitiu pel Mérida. La permanència es complica cada vegada més per l’Atlètic Balears.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada