Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Metro, tren i algunes línies d'autobús seran gratuïts el Dia sense cotxes
Aquest divendres, des de les 8.00 hores fins a les 20.00 hores, no es podrà aparcar a la zona ORA de Palma en el marc del Dia sense cotxes. Els únics que ho podran fer són els residents, els minusvàlids, els vehicles autoritzats i les motos.
El regidor de Mobilitat de Cort, Joan Ferrer, ha animat tothom a participar en aquesta jornada i ha recordat que és un bon dia per moure’s en transport públic. Metro, tren i algunes línies d’autobús seran gratuïts. També es podrà aparcar gratis als aparcaments de Parc de la Riera i Marquès de la Sénia i Manacor.
Ferrer ha dit que es fa feina per reduir la contaminació i, en aquest sentit, ha anunciat que es destinaran 100.000 euros dels pressupostos participatius a ampliar en un quilòmetre i mig la xarxa ciclista de ciutat. El primer que es farà és el carril bici que enllaçarà Son Gotleu amb Es Rafal i Son Gibert pels carrers d’Indalecio Prieto i de Biniamar.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants