Mor un home després de caure a la mar en el port de Ciutadella quan havia desembarcat d’un ferri
Els serveis d'emergències varen practicar-li la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-lo
Es reforçarà el transport amb una línia especial de l'EMT
El pròxim divendres s’obrirà al públic, al Polígon de Son Rossinyol, la vint-i-setena edició de la Feria de Abril. 7.000 metres de recinte al qual instal·laran tres casetes temàtiques i diferents atraccions infantils.
La fira torna a apostar per un horari diürn per tal d’atreure al públic familiar. Els caps de setmana, però, la festa es perllongarà com a molt tard fins a les tres i mitja de la matinada.
Entre les novetats, es recupera enguany el carrusel eqüestre de la policia muntada i es reforçarà el transport amb una línia especial de l’EMT. Des de l’organització asseguren que els costs de muntatge enguany s’han encarit i que han hagut d’ajustar el pressupost per aquests nou dies de fira.
Els serveis d'emergències varen practicar-li la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-lo
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
Defensen que unir esforços és la manera de presentar una alternativa real al panorama polític de les illes