Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
115
El Servei de Salut de Balears obrirà aquest divendres a partir de les 15.00 hores les cites per a vacunar amb la dosi de reforç contra la covid a les persones majors de 60 anys, així com a menors de 60 anys vacunats amb Janssen.
Les cites estaran disponibles en el sistema d’autocitació digital BitCita (citavacunacovid.ibsalut.es) i les vacunacions començaran el mateix divendres horabaixa.
Aquest grup té una població diana de 100.769 persones (78.528 a Mallorca, 9.379 a Menorca, 12.154 a Eivissa i 708 a Formentera). Així mateix, hi ha 25.910 menors de 60 anys vacunats amb Janssen.
Les condicions que han de complir-se per a poder rebre la dosi de record són haver rebut la pauta completa de vacunació contra la covid-19 i que hagin passat almenys sis mesos des de l’última dosi en els casos de Pfizer o Moderna o tres mesos si es tracta de Vaxzevria (AstraZeneca) o Janssen.
Les vacunacions es faran a Mallorca al centre Son Dureta, a Palma, a les unitats Covid Express d’Inca i Manacor i als hospitals de Son Espases, Son Llàtzer, Inca i Manacor.
A Menorca es vacunarà en els centres de salut; i a les Pitiüses serà a l’Hospital Can Misses, als centres de salut de Sant Antoni de Portmany i Santa Eulàlia i l’Hospital de Formentera.
A més, les cites en línia continuen disponible fins al 12 de desembre per a la vacunació amb dosi de reforç als professionals sanitaris i sociosanitaris, de residències, de centres de menors, inspectors sanitaris, treballadors de serveis d’assistència a domicili i de centres de dia, de dependència, estudiants sanitaris i sociosanitaris, personal de centres penitenciaris, de centres d’atenció a la drogodependència, de tallers ocupacionals i de departaments de medicina legal i forense, el personal auxiliar i la resta de professionals sanitaris.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare