Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Inclou cançons amb l'essència del de Vilafranca, però revisitades per tretze de les formacions illenques més representatives
Escolta aquí la notícia emesa a l’Informatiu Matí d’IB3 Ràdio
Dir que Tomeu Penya és únic no és cap descobriment. Però sí que ho és la visió que ens donen d’algun dels seus clàssics joves formacions com Jansky, Donallop, L’Équilibriste, Xanguito i Roger Pistola, entre d’altres. Tots ells han participat a la iniciativa d’IB3, el CD ‘Illes dins un disc‘. I ho han fet amb tantes ganes que han sorprès fins i tot el seu impulsor, Joan Trias, productor musical d’IB3 Ràdio: “Confiava en que fessin coses bones, però realment és un gran disc de versions que mostra molt bé com els musics actuals entenen la figura de Tomeu Penya“.
El procés de creació del disc ha comptat amb la participació dels oients que han pogut col·laborar en la tria, a través de votació online, de la portada i el nom del treball. Aquest divendres es posa a l’abast digital aquest treball. La setmana que ve arribarà en format físic. Un CD que tendrà, explica Trias, alguna sorpresa.
A banda del disc, divendres també s’estrena a Youtube l’especial Entusiastes (a IB3 Televisió, dilluns), on es mostra part de la producció d’aquest tribut al cantautor de Vilafranca.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç