Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Endesa confirma dues avaries simultànies, a les xarxes de mitja tensió de Jaume III, i a via Roma, afectant els Jutjats
100
Panes elèctriques a Mallorca a causa de la càrrega elèctrica de la tempesta d’aquest dimarts. Endesa confirma dues avaries simultànies a Palma, a les xarxes de mitja tensió a les zones de Jaume III, que afecta uns més de 400 clients, i a la zona de via Roma, afectat a més de 700 clients, entre ells els Jutjats de Palma. Els clients dels barris propers notaran baixades de tensió mentre intenten reparar l’avaria.
Endesa també confirma una avaria a la mitja tensió a la zona d’Andratx, afectant diversos centenars de clients. Hi ha equips desplegats a la zona, en prealerta des d’ahir.
De forma puntual, també s’han registrat petites avaries a la baixa tensió a diferents punts: Porreres, Alcúdia i Sant Llorenç.
Endesa espera poder recuperar el subministrament elèctric aquest mateix dimarts.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada