Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
La víctima, de 29 anys, es troba ingressat en estat crític i els agents responsables són investigats
Diverses protestes i aldarulls a Wisconsin després que un policia disparàs fins a set pics un home afroamericà. S’han cremat cotxes i romput vidres d’edificis després que aparegués a les xarxes socials un vídeo del moment de la detenció. En ell, un oficial de policia blanc dispara diversos trets a curta distància per l’esquena a l’home, que ha estat identificat com a Jacob Blake.
Pel que sembla, la policia havia estat requerida per un incident domèstic prop del lloc on va ocórrer el tiroteig poc després. La víctima, de 29 anys, es troba ingressat en estat crític i els agents responsables són investigats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui