Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Per primer cop van haver-hi dos escenaris, amb les actuacions de The Metrallas i The Smoking Stones
Dissabte el poble de Sant Josep va reviure les dècades dels 60 i dels 70 amb la seva famosa festa Flower Power. Bona música i moltes ganes de passar-ho be en un any en què per primera vegada la gent va poder gaudir de dos escenaris.
Les bones vibracions ja es notaven des del principi de la nit. La gent anava arribant i escalfant els malucs. Una festa diferent perquè enguany i per primer cop van posar dos escenaris, amb l’actuació de la banda eivissenca de rockabilly ‘The Metrallas’ i la dels catalans ‘The Smoking Stones’.
I no hi va faltar la música de les dècades dels 60 als 80: segell imprescindible de qualsevol Flower Power, amb els Djs Ric Jazzbo, Javi Box i Jordi Cardona.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada