Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Entitats feministes han canviat els noms de carrers d'arreu de Mallorca per posar noms de dones il·lustres.
L’ajuntament de Muro ha editat en vídeo en què ret un homenatge a veïnades de Muro que han fet feina tota la vida. Marjaleres, planxadores, mestres i comaresen que han sacrificat la seva vida personal per una feina que pogués posar un plat a la taula.
És una de les iniciatives amb motiu del Dia Internacional de les Dones, el 8M, que se celebra avui. A Felanitx, i altres pobles com Alaró, Lloseta, Binissalem i Sencelles entitats feministes han posat noms de dona als carrers per reinvidicar el paper de mallorquines pioneres o il·lustres. Municipis on pràcticament no hi ha vies amb noms femenins.
A Alcúdia i Manacor s’han llegit manifests. Un dels focus s’ha posat avui les dones que es dediquen a les cures i les sanitàries. I a falta d’una manifestació massiva, el Moviment Feminista de Mallorca ha fet un vídeo amb les seves reivindicacions.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució