Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

50.000 agents garantiran la seguretat el dia de les eleccions
França s’ha despert avui commocionada pels atemptats d’anit als Camps Elisis. Un policia va morir durant l’atac, i dos agents i un transeünt en resultaren ferits. També va morir abatut l’autor dels atemptats que avui ha estat identificat.
Fa uns mesos, la secció antiterrorista va obrir una investigació contra ell perquè sospitaven que pogués atemptar a París. I aquest matí, un segon sospitós s’ha entregat a Bèlgica. I aquest clima de por i inseguretat a dos dies de les eleccions presidencials.
El primer ministre, Bernard Cazeneuve, ha anunciat que 50.000 agents de policia garantiran la seguretat durant la jornada electoral.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys