Al llarg de tot el dia s'han fet escorcolls en diferents locals i habitatges de l'illa
La Guàrdia Civil continua fent una feina en una macrooperació antidroga des de primera hora d’aquest dimarts. S’han realitzat escorcolls a habitatges i negocis de diverses poblacions de l’illa. Segons fonts de la benemèrita, hi ha diversos detinguts, però encara no n’ha transcendit el nombre, ja que les actuacions estan sota secret de sumari.
Les feines de l’operatiu encara continuen, segons ha confirmat la Guàrdia Civil. Dimarts es va fer un ampli desplegament amb escorcolls amb cans a un taller metal·lúrgic del polígon Torres Costa de Sant Rafel, on els agents han estat treballant més de 5 hores per trobar substàncies estupefaents. Finalment, la grua municipal s’ha enduit alguns dels cotxes escorcollats.
També agents fortament armats s’han personat a una perruqueria del centre de Vila, al principi de l’avinguda Espanya. Un escorcoll que s’ha fet a les 12 del migdia i que ha cridat molt l’atenció de turistes i vesins.
Se sap que hi ha més escorcolls en altres punts de l’illa i també detinguts, com també substàncies requisades, però no n’ha transcendit la quantitat. Tot l’operatiu en aquests moments es troba sota secret de sumari.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"