Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
MÉS per Mallorca celebra el decreixement de les places, mentre que Ciutadans mostra la seva oposició
L’eliminació de les borses de places turístiques, anunciada pel Consell de Mallorca, ha causat divisió d’opinions entre els representants polítics de les Illes.
MÉS per Mallorca celebra la notícia. El secretari general de MÉS per Mallorca, Jaume Alzamora, ha declarat que “aquest decreixement de places turístiques es començarà a aplicar sense cap mena de qüestionament”.
Mentrestant, Ciutadans manifesta la seva oposició. Patricia Guasp, portaveu de Ciutadans: “el Govern ha tirat per terra el consens que havíem aconseguit amb la borsa de places. Creiem que les places turístiques, una vegada que es consumeixen o es deixen, han d’entrar en una borsa”.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat