Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Cara a cara el número 1 i el número 2 del món
Rafel Nadal – Novak Djokovic és ja tot un clàssic. Dues llegendes en actiu, que han escrit alguns dels millors moments de la història del tennis. 52 vegades s’han enfrontat amb un parcial de 27 a 25 a favor del serbi. El primer enfrontament entre ells són els quarts de final de Roland Garros. Era l’any 2006 i la victòria va ser pel manacorí. Dies després, guanyaria el seu segon títol a Paris. El primer dels 17 que ha guanyat fins ara. El duel més recent és la semifinal de Wimbledon de l’any passat, del 2018, aquí, amb victòria del serbi. De fet, dels darrers 15 enfrontaments Nadal només n’ha guanyat tres i sempre damunt terra batuda: a Roland Garros 2014, al Master 1000 de Madrid del 2017 i al Master 1000 de Roma del 2018.
La darrera victòria de Nadal sobre Djokivc en pista ràpida és del 2013 a la final de l’Obert dels Estats Units. Pel que fa a l’Obert d’Austràlia, sis vegades ha aixecat el títol Novak Djokovic. Sis de sis. Rafel Nadal, una de quatre. La final que el 2009 va guanyar contra Roger Federer. Les altres que ha jugat les ha perdudes davant Wawrinka, Federer i Djokovic. De fet, l’únic enfrontament Nadal-Djokovic a Melbourne Park és del 2012, amb victòria del serbi.
S’enfronten demà el número U del món, Novak Djokovic, i el número 2, Rafel Nadal. Si guanya el tennista balear, serà el primer jugador des del 1968 que guanya, almanco, dues vegades els quatre grand slams. Si guanya el serbi, serà el primer de la història que aconsegueix set vegades l’Obert d’Austràlia.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €