Tot i les pluges de la primavera i l’estiu, des de la Denominació d’Origen (DO) Binissalem preveuen una producció de vi entre un 20 i un 30% superior a l’any passat. L’aigua podria provocar però una baixada de grau del raïm.
La gerent de la denominació d’Origen Binissalem, Marga Amat, assegura que, per mor de les pluges, la verema d’enguany està sent un poc més complicada que l’any passat. Tot i que preveuen una bona producció, la qualitat del raïm podria no ser la millor. Perquè el fruit tengui un bon estat sanitari s’haurà de sacrificar un poc el grau.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa