Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

17 productors han presentat el seu oli verge novell de la campanya 2019-2020
La denominació d’origen Oli de Mallorca ha celebrat aquest dimecres la cinquena edició de la Nit de l’Oli, després de fer una collita d’alta qualitat.
A l’aljub des Baluard, 17 productors han presentat el seu oli verge novell de la campanya 2019-2020. Els elaboradors han ofert una degustació perquè es puguin conèixer les singularitats del seu producte.
A més, el Consell Regulador de la denominació d’origen ha lliurat un diploma als oliers premiats a diferents certàmens nacionals i internacionals. Enguany, s’han produït menys litres que en els darrers anys i el principal repte que tenen ara és arribar a més consumidors potencials.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions