Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
En virtut d'aquest pacte, Vox entrarà en l'equip de govern al costat dels sis consellers populars
Dolfo Vilafranca, del PP, ha estat proclamat aquest dissabte president del Consell Insular de Menorca amb els vots del seu grup i de Vox en el ple de constitució de la corporació celebrat a Maó.
Al ple hi han assistit nombroses autoritats, entre elles la presidenta del Govern balear, Marga Prohens, i el president del Parlament, Gabriel Le Senne, així com una àmplia representació de la societat menorquina.
La investidura de Vilafranca, contra la qual han votat PSOE i Més per Menorca, ha estat possible gràcies a l’acord programàtic signat entre PP i Vox dimecres passat, que inclou un total de trenta punts. En virtut d’aquest pacte, Vox entrarà en l’equip de govern al costat dels sis consellers populars, als quals se sumarà un conseller no electe.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya