L’home que va intentar captar menors despullat en un vehicle abandona Menorca
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa

En virtut d'aquest pacte, Vox entrarà en l'equip de govern al costat dels sis consellers populars
Dolfo Vilafranca, del PP, ha estat proclamat aquest dissabte president del Consell Insular de Menorca amb els vots del seu grup i de Vox en el ple de constitució de la corporació celebrat a Maó.
Al ple hi han assistit nombroses autoritats, entre elles la presidenta del Govern balear, Marga Prohens, i el president del Parlament, Gabriel Le Senne, així com una àmplia representació de la societat menorquina.
La investidura de Vilafranca, contra la qual han votat PSOE i Més per Menorca, ha estat possible gràcies a l’acord programàtic signat entre PP i Vox dimecres passat, que inclou un total de trenta punts. En virtut d’aquest pacte, Vox entrarà en l’equip de govern al costat dels sis consellers populars, als quals se sumarà un conseller no electe.
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve