L'equip d'Oriol Pagès va deixar anar la victòria al darrer alè
A la LEB Plata, derrota de l’Hestia Menorca a casa contra el Girona. L’equip d’Oriol Pagès va deixar anar la victòria al darrer alè, i això que ja havia fet el més difícil, que era remuntar un mal inici amb un parcial de 12-22 al primer quart. Al tercer temps la victòria semblava que no fugiria de Bintalfa però va canviar al darrer quart. El Girona va aprofitar les errades menorquines per aconseguir el triomf que es va decidir des de la línia de tirs lliures amb marcador final de 62 a 64.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda