Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
L'equip mallorquí cau 6 a 2 a la pista del Ribera Navarra i es complica l'eliminatòria
Aquesta vegada ha sortit creu. El Palma Futsal s’ha ficat en un embolic en el moment menys oportú de la temporada, just quan ha començat el play-off pel títol de lliga. Impensable a l’inici del partit contra el Ribera Navarra, que comença amb el gol d’Higor al minut 4. A partir d’aquí, comença el desastre dels mallorquins. I quan passa això, arriben els disgustos en forma de gols. 3, per ser exactes, del Ribera Navarra en manco de 10 minuts. El primer de Nacho; el segon de Terry i el tercer, de Gabriel. Dues jugades de contraatac i una altra que comença a pilota aturada fan presagiar la tragèdia.
La dinàmica de l’equip no canvia a la segona part i així és impossible remuntar. Al minut 23, comença l’espectacle de Terry. El brasiler fa el quart per al Ribera i converteix el partit en una autèntica agonia per al Palma Futsal. Només Marlon, amb un golàs al minut 25 dona una mica d’esperança als mallorquins. Esperança efímera perquè tot s’esfuma dos minuts més tard. Nunes perd la pilota i Terry fa el cinquè. El sisè, de doble penal, també és obra del brasiler.
Derrota sense excuses del Palma Futsal que s’encomana al factor Son Moix per remuntar l’eliminatòria i seguir amb opcions d’aconseguir un bitllet per les semifinals del play-off pel títol de lliga.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística