Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Segons alguns testimonis, un home també ha resultat ferit greu quan un cavall s'hauria desbocat
Una dona de 49 anys es troba ingressada a l’hospital Mateu Orfila de Maó amb un traumatisme cranioencefàlic després de rebre una coça a la cara al Jaleo de Sant Climent. En aquests moments, els metges estan avaluant el seu estat.
La dona ha patit la coça d’un cavall a la cara durant la segona volta, cap a les 15 hores. Segons expliquen alguns testimonis, quan l’animal ja havia sortit del Jaleo, i es trobava al carrer Sant Jaume, el cavall s’hauria desbocat i ha acabat clavat un fort cop. Aquests mateixos testimonis indiquen que un home també hauria resultat ferit, a les extremitats i al pit, tot i que fonts hospitalàries indiquen que al Mateu Orfila només s’hi ha traslladat a la dona.
L’accident ha aturat el Jaleo durant més de mitja hora, fins que el Batle de Maó ha anunciat que se suspenia.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13