Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

El conductor de l'autocar que circulava en sentit contrari va envestir el vehicle pel costat esquerre
Una dona de 87 anys va morir aquest diumenge després de col·lidir amb un autocar a la carretera de s’Horta a Portocolom. L’accident es va produir devers les 19h15 del capvespre. La conductora del tot terreny s’havia incorporat a la carretera que va de s’Horta a Porto Cristo i quan anava a prendre el camí de s’Horta va saltar-se un stop. El conductor de l’autocar que circulava en sentit contrari va embestir el vehicle pel costat esquerre.
La conductora del tot terreny va morir en el mateix moment de l’accident i les altres dues passatgeres varen haver de ser rescatades pels Bombers de Mallorca perquè varen quedar atrapades dins el cotxe. Després varen ser traslladades a l’Hospital de Manacor i es troben ara en estat crític. El conductor i els passatgers de l’autocar varen resultar il·lesos.
Al lloc dels fets es varen desplaçar els equips d’emergència i agents de la Policia Local de Felanitx i de la Guàrdia Civil de Tràfic.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes