El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La mostra l'han elaborada 25 alumnes de 3r. i 4t. d'ESO de les assignatures de plàstica i música de l'Institut Nou Llevant de Palma
El Museu Krekovic de Palma acull a partir d’avui l’exposició “D(ó)na Vida”, elaborada pels alumnes de l’Institut Nou Llevant. La mostra neix arran d’una subvenció de la Unió Europea que va rebre el centre per la lluita contra la violència de gènere. En l’elaboració de la mostra hi han pres part 25 alumnes de 3r. i 4t. d’ESO de les assignatures de plàstica i música que han estat els encarregats de fer les fotografies i el vídeo que es pot veure a l’exposició.
El color morat, emblema de la lluita feminista, és el protagonista d’aquest treball educatiu que també ha servit als alumnes per reflexionar a l’aula sobre el masclisme i la violència de gènere . La mostra ja es va poder veure el passat mes de novembre a l’institut i ara, amb motiu del Dia de la Dona, l’acull el Museu Krékovic perquè la pugui visitar tothom.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle