L’edifici incendiat a Magaluf quedarà precintat almenys fins dilluns
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Ha estat un concert en acústic i amb l'emoció de ser el primer amb el públic sense mascareta
Quan es compleix un any del darrer treball de Donallop, “Cara a Cara”, el duet mallorquí, format per Joana Pol i Pere Bestard, ha iniciat aquest dissabte la seva gira a Selva. La pandèmia havia endarrerit la presentació en directe de les noves cançons. Ha estat un concert en acústic i amb l’emoció de ser el primer amb el públic sense mascareta.
El duet ha començat amb cançons del darrer àlbum “Crisàlida” i ha deixat pel final les cançons més noves de l’EP “Cara a Cara”. En un ambient íntim i familiar, ja que Selva és el poble natal de la cantant Joana Pol, Donallop ha interpretat les seves creacions. Els mallorquins continuaran la gira per la península. Barcelona és la propera parada la setmana que ve.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis