Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La recaptació de menjar anirà destinada a Càritas Diocesana
Beats for Food és una iniciativa que va néixer l’any 2017 gràcies a DJ Oliver, qui va organitzar un festival solidari amb el qual es varen recaptar 3 tones d’aliments per a Creu Roja. Aquest era l’esperit: gaudir de la música a canvi de donar menjar.
La situació de la pandèmia no permet els esdeveniments multitudinaris. Per això, enguany ha tornat el format, però adaptat: qui s’acosti aquest dissabte a la botiga Discos Delta de l’avinguda d’Espanya amb menjar, rebrà un disc a canvi. L’horari és de 10 del matí a la 1 i mitja del migdia i de 5 a 8 de la tarda.
La idea del promotor és tornar al format original, amb un festival multitudinari a l’aire lliure, quan la situació sanitària ho permeti.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic