Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Al 12è Fòrum per a la Ocupació de la UIB, un centenar d'empreses ofereixen més de 500 llocs de feina o contractes en pràctiques
En aquest taller ensenyen a elaborar un currículum i a preparar una entrevista de feina. Les alumnes són totes dones i totes estan en risc d’exclusió social: n’hi ha de majors de 45 anys, d’altres que tenen càrregues familiars no compartides, i d’altres que són víctimes de violència de gènere. Expliquen que, en ocasions, el fet de ser dona els ha perjudicat a l’hora de trobar feina.
També cerquen feina aquests estudiants de la UIB. Avui acudeixen al reclam del Fòrum de la Ocupació, on es reuneixen més de 110 empreses i entitats públiques i privades, que ofereixen devers 500 ofertes de feina i també contractes en pràctiques. Les estudiants asseguren ser conscients que, en qüestió de gènere, encara queda, diuen, molt per fer.
També els al·lots són conscients del problema de la desigualtat, i ens expliquen que la lluita també és cosa d’ells.
Des de la Fundació Universitat Empresa, organitzadora del Fòrum, també llencen un missatge a les futures professionals, perquè facin valer les seves qualitats.
Està previst que prop de 800 alumnes passaran avui per aquest Fòrum, a la recerca d’una oferta laboral.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors