Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

L'any passat hi varen telefonar un total de 492 persones menors de 25 anys, set vegades més que abans de la pandèmia
Continua augmentant el nombre de menors i joves que demanen ajuda al Telèfon de l’Esperança. L’any passat hi varen telefonar un total de 492 persones menors de 25 anys; això és 7 vegades més que abans de la pandèmia.
També preocupa l’increment de telefonades per conductes suïcides; i el col·lectiu de dones d’entre 46 i 76 anys, que és el que més ajuda demana. L’entitat ha atès durant el darrer any 4.840 cridades.
Conductes violentes, embarassos i intents de suïcidi són el principal factor de risc d’aquest segment de població.
Les dones són l’altre col·lectiu que més preocupa. El perfil més habitual que recorre al Telèfon de l’Esperança és el d’una dona, d’entre 46 i 76 anys, i que pateix soledat, ansietat o depressió. A més, els orientadors varen atendre 207 telefonades de temàtica suïcida, mentre que abans de la pandèmia en rebien 40.
El Telèfon de l’Esperança consta actualment d’un equip de 35 voluntaris que donen atenció les 24 hores del dia, tots els dies de l’any. L’entitat està formant 11 orientadors nous que s’incorporaran al servei a finals d’any.
This is good to know these people are there to Help Us.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim