Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Sol·liciten l'arribada de la Unitat Central Operativa del servei de Policia Judicial de la Guàrdia Civil
Dones Progressistes d’Eivissa demana més mitjans per resoldre el cas de Núria-Ester Escalante, desapareguda des de l’octubre del 2018.
Tant des de l’Associació com l’advocat de la família han sol·licitat l’arribada de la Unitat Central Operativa del servei de Policia Judicial de la Guàrdia Civil, l’UCO, en una concentració davant la Delegació del Govern.
Recordem que fa una setmana el jutge va deixar en llibertat provisional al màxim sospitós en el cas de l’alacantina per falta de proves.
L’UCO va intervenir en la resolució dels casos de Diana Quer, a Galícia, i del petit Gabriel a Almeria.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols