L'associació Elena Torres presenta a Can Ventosa el llibre solidari '12 vidas by Tanit'
L’Associació Elena Torres, que contribueix a la investigació per a la detecció precoç del càncer, ha organitzat una vetlada solidària a l’Espai Cultural Can Ventosa d’Eivissa.
Alicia Reina i Eva Ballarin han presentat el llibre ’12 vidas by Tanit’, escrit per una dotzena de dones que ha sobreviscut algun tipus de càncer durant la seva vida. Són dones resilients que han donat el seu testimoni amb algunes de les paraules que han escrit per aquesta obra. Els beneficis obtinguts es dedicaran al projecte liderat per la investigadora Priscila Monteiro Kosaka per tal d’avançar en la detecció precoç d’aquesta malaltia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un delegació d'Andbank acaba d'obrir una oficina a Palma, en recerca de clients que hi obrin comptes a partir del mig milió d'euros
Miquel Gual ha formalitzat la compra del 75 % de l'embotelladora