Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Una cinquantena de persones que han arribat aquesta setmana en embarcacions precàries han agafat el vaixell avui per partir cap el continent
Gran part dels migrants que arriben a les Illes Balears des de la costa d’Algèria parteixen després a la península Ibèrica i a altres indrets d’Europa. Una cinquantena de persones que han arribat aquesta setmana en embarcacions precàries han agafat el vaixell avui per partir cap al continent.
Venen d’Algèria i també d’indrets com Somàlia. Segons dades de Delegació del Govern, la pràctica totalitat de migrants arribats en barca parteix de les Illes perquè segueix la seva ruta migratòria o perquè són acollits a centres de la Península. Ara, 2 de cada 3 vinguts són subsaharians i un terç, magrebins. N’hi ha que han sortit de Sudan del Sud i fa dos anys que travessen l’Àfrica. Com la d’un jove, mecànic de professió, diu que vol començar a fer feina com abans millor.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors