Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

10 comerços d'Eivissa participaran a la Campanya de dinamització comercial el 14 de febrer
Una parella d’actors repartirà al carrer descomptes de 10 euros a tots aquells que encertin la resposta d’una sèrie de preguntes sobre l’illa.
Els cartells dissenyats per alumnes de l’Escola d’Art d’Eivissa pretenen fer una crida a la compra als petits establiments.
Els comerciants asseguren que qualsevol iniciativa es fa necessària per tal d’incentivar la compra.
Diuen que la campanya de Nadal i de Rebaixes ha estat un 10 per cent menor, i veuen en les grans superfícies i les vendes per internet els seus grans enemics.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"