Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Els piquets informatius recorreran platja d'en Bossa i Sant Antoni. Diumenge hi ha convocada una manifestació a Vila.
Queda menys d’un dia perquè comenci la vaga de les cambreres de pis a Eivissa i Formentera. Asseguren que la faran tot i haver denunciat que han rebut pressions per part de la patronal perquè no fessin vaga. La Federació Hotelera ho nega i apunta que és il·legal i que perdran el dret a dormir als seus llocs de feina durant els dos dies d’aturada. pendents perquè les ‘kellys’ no rebin coaccions durant el cap de setmana d’aturades.
Durant aquest cap de setmana, dos advocats estaran pendents perquè les cambreres de pisos convocades a la vaga no experimentin assetjament o els prohibeixin el dret a vaga, segons ha avançat el sindicat CGT. Aquests dos lletrats s’encarregaran de posar en coneixement del jutjat de guàrdia qualsevol d’aquestes situacions que es puguin donar durant els dos dies d’aturades.
Per la seva banda, alguns hotelers han desmentit que es coaccionin les cambreres que es vulguin unir a la vaga. A l’hotel Caribe, de Santa Eulària, aquest cap de setmana hi haurà dues cambreres de guàrdia quan, normalment, només n’hi ha una.
Durant el cap de setmana, els piquets informatius recorreran platja d’en Bossa i Sant Antoni. Diumenge hi ha convocada una manifestació a Vila que anirà des del parc de la Pau fins a Vara de Rey. La sortida està prevista a les 19.30 h.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç