Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
El principal sospitós va aparèixer mort a Son Banya ara fa un any
La família de Mustapha el Karchaoui demana a la Guàrdia Civil que continuï cercant el jove marroquí, desaparegut a sa Pobla avui just fa 2 anys.
Asseguren a IB3 que estan destrossats perquè no saben res més d’ell. Llavors, segons els familiars, el desaparegut, de 26 anys, els va dir que tenia por i que es plantejava anar-se’n de Mallorca, però no ha tornat a contactar amb ells.
El gener de l’any passat, la Guàrdia Civil va detenir un home sospitós d’estar al darrere de la desaparició de Mustapha i rastrejaren la seva finca. Finalment, arxivaren la causa. Un any després, el sospitós va aparèixer mort a Son Banya.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Una explosió causa dos ferits as Coll d’en Rabassa i un altre, alguns danys materials a Platja de Palma