Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
El 2015, ja va ser condemnat per difondre temes en els quals desitjava que es cometessin atemptats contra representants del PP i del PSOE
El raper Pablo Rivadulla, més conegut com Pablo Hásel, ha estat condemnat per l’Audiència Nacional a 2 anys i un dia de presó, i a una multa de 24.300 euros, per delictes d’enaltiment del terrorisme amb l’agreujant de reincidència. També, per injúries i calúmnies contra la Corona i les institucions de l’Estat, per enaltir figures de membres de les bandes terroristes ETA i GRAPO, publicades al seu perfil de Twitter.
Hásel ja va ser condemnat el 2015 per difondre temes en els quals desitjava que es cometessin atemptats contra representants del PP i del PSOE.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres