L'home ha reconegut els fets i ha d'indemnitzar amb 12.000 euros la víctima
Un home ha acceptat una pena de 2 anys i un mes de presó per haver abusat sexualment de la seva neboda de 13 anys a Palma. Al judici celebrat a l’Audiència provincial, l’acusat ha reconegut els fets i haurà d’indemnitzar la víctima amb 12.000 euros.
Una vegada que surti de la presó, estarà en llibertat vigilada durant 7 anys i no es podrà acostar a la víctima ni comunicar-s’hi durant 10 anys. A més, haurà de fer un curs d’educació sexual.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici