Fundatur aporta tres quartes parts del pressupost, 800.000 euros provinents de la venda del iot 'Fortuna'
Les murades renaixentistes de Dalt Vila se sotmeten per primera vegada a un pla integral de manteniment, més ambiciós que les actuacions puntuals escomeses fins ara. Fins gairebé l’any 2020 duraran les feines de neteja i manteniment de la fortificació aixecada la segona meitat del segle XVI per Giovanni Batista Calvi.
Les tàperes que arrelaven antigament als camps de Vila encara resisteixen avui entre les juntes de les pedres de la murada. A la cara nord, a l’ombra, n’hi ha més i és per on s’ha començat, ja que els operaris necessitaran una segona passada per eliminar-les i protegir el marès. Fundatur ha aportat 800.000 euros de la venda del iot ‘Fortuna’, i l’Ajuntament d’Eivissa, altres 400.000.
Segons l’arquitecte encarregat del projecte, Toni Marí, és com fer net un gratacel horitzontal.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Ha finat aquest divendres als 73 anys després de patir una llarga malaltia