Detengut un pare per agredir un menor en un partit de futbol a Lloseta
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
Tot i que els residents afectats estan bé de salut o tenen símptomes lleus, els han traslladat a hospitals per precaució.
Moment en què els sanitaris preparen per fer el trasllat dels usuaris contagiats de la residència Huialfàs (a sa Pobla) als hospitals.
146A la residència Huialfàs de sa Pobla, gestionada per l’IMAS, s’han detectat 13 residents positius. Tot i que es troben bé de salut i alguns han tengut símptomes lleus, per precaució, els han traslladat a diferents hospitals de Mallorca: Sant Joan de Déu, el comarcal d’Inca i l’Hospital General.
A aquesta residència també s’han detectat 5 treballadors positius: alguns tenen la pauta completa de la vacunació, mentre que altres estan pendents de rebre la segona dosi. Segons el director de la residència Huialfàs de sa Pobla, Santiago Ramis, “havíem aconseguit fer front a la pandèmia quan els nostres usuaris encara no estaven vacunats, i ara, en canvi la malaltia ens ha arribat”. “Aquesta virus, aquesta malaltia pareix que ha vengut per quedar”, afegeix Ramis.
També a la residència de la Posada dels Olors d’Artà s’han detectat 4 usuaris positius més. Tots aquests brots s’han descobert gràcies als filtratges habituals que es fan de manera periòdica a les residències.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros