Dilluns un home de 69 anys va rebre diverses mossegades de dos cans mentre passejava per la urbanització de Sant Tomàs, a Es Migjorn Gran.
De sobte es va trobar rodejat pels animals, que se li van llençar a sobre i li van mossegar les cames. En uns instants va aparèixer un home de 74 anys que era qui els passejava i va aconseguir separar els cans de la víctima, però va fugir sense prestar-li auxili.
L’home ferit va recórrer 100 metres fins a arribar a uns apartaments, des d’on va avisar la guàrdia civil i una ambulància, que el va traslladar a l’hospital de Mateu Orfila. El mateix dia va ser donat d’alta després de tractar-li les ferides.
La benemèrita ha identificat el propietari dels cans, de 54 anys, i l’ha acusat, juntament amb la persona que els passejava, d’un delicte de lesions. A aquest darrer també se l’acusa d’un delicte d’omissió del deure de socors.
Efectius de l'UME de València ja es troben de camí a Eivissa en helicòpter, mentre la resta ho farà durant la tarda. Emergències afirma que persones han quedat atrapades en ascensors i soterranis. Entre les 12.30h-13.00h hi ha hagut "una afectació massiva d'aigua"