Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

L'assegurança paga 30 euros per cada animal, però no cobreix la producció perduda
Dos cans de raça perillosa han mort una ovella i n’han malferides dues més a Moscari. Gràcies a la intervenció d’un veïnat, la tragèdia no ha anat a més. La víctima assegura que això passa quasi cada cap de setmana a diferents llocs i els pagesos ja no saben què fer.
Amb aquesta, ja són 25 les ovelles que ha trobat mortes Joan al llarg d’aquests anys dins casa seva, per mor de l’atac de cans de raça perillosa. Aquest diumenge n’han trobada una de morta i dues de malferides i el mal, hauria pogut ser pitjor.
Tant Joan com molts altres pagesos són víctimes d’aquests atacs contínuament. Afirmen que les assegurances només paguen uns 30 euros per cada animal mort, no es fan responsables de totes les despeses i no tenen en compte “el mal que fa a la reproducció i producció”.
Les víctimes d’aquests atacs demanen més atenció i responsabilitat als propietaris dels cans de raça perillosa.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
La Guàrdia Civil investiga l'atac a set autobusos, d'una de les empreses concessionàries, que han patit danys amb diversos vidres romputs