Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

El club eivissenc està a l'espera de conèixer el resultat d'una segona prova a altres tres 'casos dubtosos'
Més casos de positius en la Covid-19 a l’esport, en aquest cas als equips pitiüsos. La UD Eivissa ha detectat dos casos entre els seus jugadors, i altres 3 dubtosos. Encara es desconeix si aquests 3 casos dubtosos són falsos positius tal com espera confirmar el club i és que encara no han rebut els resultats de la segons prova a la qual han estat sotmesos. Els dos contagis confirmats dins l’entitat sí que romanen a casa en aïllament i així restaran els pròxims 10 dies. Recordem que el club va realitzar les proves PCR tant a membres de la plantilla com a cos tècnic i treballadors del club.
D’altra banda, la Societat Esportiva Formentera també informa de dos positius en Covid-19 en les proves PCR que es varen realitzar dilluns a tota la plantilla. Els dos afectats no presenten símptomes i es troben en bon estat de salut. Tant ells, com els altres dos companys amb els quals comparteixen pis, es troben en aïllament al seu domicili en espera de noves proves d’aquí a 10 dies per a determinar quan podran incorporar-se als entrenaments.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Ja són 33 les edicions del concurs gastronòmic del Casino 17 de Gener