Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
En aterrar a Son Sant Joan, la Policia Nacional ha comprovat que no complien els requisits per poder entrar a l'illa
Dos ciutadans alemanys han estat retornats al seu país en aterrar a Mallorca per mor dels nous controls de seguretat als quals s’han de sotmetre els passatgers que venen d’un país estranger.
Durant tota la jornada d’avui han aterrat a Palma 6 vols internacionals, tots ells vinguts d’Alemanya, amb un total de 64 passatgers a bord. Segons informa la Delegació de Govern, dos d’aquests passatgers han estat retornats al seu país.
En arribar al control de la Policia Nacional, han comprovat que no complien els per poder entrar a l’illa. Els altres 62 passatgers hauran de fer una quarantena domiciliària de 14 dies.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat