Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'han pogut recuperar més de 50 telèfons intel·ligents, consoles i tablets per valor d'aproximadament 40.000 euros
La Policia Nacional ha detingut dos homes, de 28 i 23 anys, com a presumptes autors d’un robatori amb força en un local comercial.
Segons ha informat aquest dissabte la Policia Nacional, en l’operació s’han pogut recuperar dispositius electrònics per valor d’aproximadament 40.000 euros, entre aquests més de 50 telèfons intel·ligents, consoles i tablets.
A més, durant la fase final de l’operació s’han confiscat armes simulades i eines per al forçament, com també part de la roba utilitzada en el robatori i el vehicle per realitzar l’encastament, que havia estat sostret prèviament. Durant l’operatiu d’entrades i escorcolls en els domicilis dels implicats, també es van recuperar diversos vehicles robats que es trobaven als voltants de la zona denominada ses Canaletes, situada a la Urbanització Son Parc.
Finalment, els dos detinguts han estat posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de guàrdia de Maó, i no es descarten diligències de recerca posteriors.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes