Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
La policia investiga la relació de la furgoneta que carregava bombones de gas i els atemptats de Catalunya
La policia holandesa ha detingut dos homes, un de nacionalitat espanyola, per una amenaça terrorista a una sala de concerts de Rotterdam. Un dels detinguts és un ciutadà espanyol que aquest dimecres conduïa en estat ebri una furgoneta carregada de bombones de gas.
Segons fonts oficials, la Guàrdia Civil alertà les forces de seguretat holandeses de la possible amenaça, suficientment seriosa com perquè l’Ajuntament cancel·lés el concert d’una banda californiana a la salsa de concerts. Es nega, però, qualsevol relació d’aquest cas amb els atemptats de Catalunya.
A banda de confirmar si hi ha relació entre els dos detinguts, la policia segueix interrogant un d’ells. Es tracta d’un jove holandès de 22 anys que vivia al sud del país.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants