Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La Policia Nacional ha desmantellat una plantació de marihuana amb més de mil plantes a un domicili de Llucmajor
La Guàrdia Civil ha requisat 2,4 kg de cocaïna al Port de Palma i ha detingut els dos homes, de 43 i 44 anys, que la transportaven en un camió de mercaderies que va arribar en un vaixell de línia regular. La droga era en una motxila. La investigació continua oberta i podria haver-hi més detencions.
D’altra banda, la Policia Nacional ha desmantellat aquest divendres una plantació de marihuana a un domicili de Llucmajor, amb més de mil plantes, i ha procedit a detenir tres persones. És la tercera operació d’aquest tipus en una setmana. La investigació es va iniciar a Palma, amb la col·laboració de la Policia Local. Tot i que les plantacions es varen trobar a diferents municipis de Mallorca, el punt de venda final era Palma.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061