Tanquen el passeig de Sagrera de Palma i el parc de Bellver per la previsió de mal temps
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns

Es va acordar l'ingrés a presó provisional sense fiança per a un d'ells, que seria el patró de l'embarcació
La policia nacional ha detingut a dues persones per delictes contra els drets dels ciutadans estrangers i l’afavoriment de la immigració il·legal, després que s’interceptàs la barca en la qual pretenien arribar a la zona de Figueretes. L’embarcació havia partit de les costes d’Algèria i va ser localitzada per un vaixell de Vigilància Duanera quan es trobava a la deriva amb el motor espenyat als voltants de l’illa de les Rates, propera a la platja de Figueretes.
Hi viatjaven un total de 16 persones, tots d’origen algerià. Entre els ocupants hi havia dues dones i sis menors d’entre 5 i 14 anys. A més, l’embarcació no tenia les mesures bàsiques de seguretat, a més de trobar-se sobrecarregada, la qual cosa constituïa un risc seriós per als seus ocupants.
Una vegada detinguts, varen ser posats a disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Eivissa i es va acordar l’ingrés a presó provisional sense fiança per a un d’ells, en concret el patró de l’embarcació.
De les embarcacions que han arribat enguany, cinc patrons han estat detinguts, diversos dels quals es troben a presó. La Policia Nacional continua les investigacions sobre la possible existència d’una xarxa criminal responsable de l’organització i logística dels viatges que es feien des de les costes algerianes cap a Eivissa.
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols
El clam d'un grup d'alumnes d'un institut de Son Gotleu, a Palma, als seus professors
Amb un cost de 288.672 euros, se'n modernitzarà el sanejament des de la Consolació fins a l'altura de Sant Antoni Maria Claret